Adressänndring!

Nu sitter jag på "fläcken" i Olles rum där det finns internet... =P

Jag har precis adressändrat på postens hemsida och dte var inte det neklaste. Eftersom jag har swedbank och inte har någon personlig kod så kan jag inte logga in med bank ID. Det betyder att jag måste logga in med nått som kallas för MiniID, då behöver man koder från skatteetaten (skatteverket) som jag som tur var hade i närheten!
Lyckades registrera mig och kom in på adressändrings sidan. Då kom vi till mitt namnproblem.... Jag heter Åsa Maria Madeleine, jag har alltså 3 namn och mitt tilltalsnamn är inte det första. Det ger mig massor med problem! Jag skulle fylla i mitt efternamn på en rad, mitt förnamn på näste och mitt mellanamn på den sista. Skriver du i fel kombination så fungerar det inte... Vette sjutton hur många gånger jag försökte tills jag kom fram till det här:

VON WACHENFELDT
ÅSA
MARIA

Det är mitt namn i Norge! =P Men det fula var att när jag registrerat det så får man upp ett kvitto på skärmen där alla uppgifter om en står. Där stod det "Åsa Maria Madeleine von Wachenfeldt".
Jag fattar nada, men huvudsaken är att jag lyckades! Nu ska vi se om jag har samma tur på skatteetatens hemsida... =//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0