Kollektivmys!

Ikväll har vi alltså käkat tacos i kollektivet.

Vi passade också på att först se Wipeout och sedan filmen "Click". Alltid lika mysigt att äta tillsammans allihopa! Kom på nu att dte var aslängesedan vi spelade spel, får försöka fixa en spelkväll snart, kanske på söndag! =)

Det känns verkligen jättekonstigt att det är fredag idag. Det känns precis som söndag, jag har juh varit ledig i 3 dagar. Det är kanske bra att det känns som måndag imorgon eftersom jag ska upp och jobba. Från klockan 9 till 18:15 ska jag vara på pytt og panne imorgon och det känns helt okej.

Över till en helt annan sak... Det finns nämligen en kille som inte riktigt blivit presenterad man som bor med oss i kollektivet. Han heter Elle-Belle och är Saras elefant. Han är med oss väldigt ofta, ikväll till exempel! Jag tycker att han förtjänar en bild här på bloggen! =)


Det här är Elle-Belle (ursäkta om jag stavar ditt namn fel)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0