No blogging!

Det blir dåligt med bloggning när man inte har internet... =P

Allt är väl ungefär som det brukar. Träning, jobb, gå hem från jobb, äta, kolla på en film, sova. Så brukar mina dagar se ut! Imorse var det spinning som stog på träningsschemat. det var längesedan jag var på ett sånt pass och det var jobbigt och skönt. Jbbar 12-18 idag och bara det inte regnar så blir det enpromenix hem.

Igår så hände en avvikande sak, igår hade jag nämligen bruna ögon. Finns bilder på min kamera men de har jag juh inte tillgång till här på jobbet... Vart i alla fall riktigt coolt! =)

Imorgon åker jag till Ullared efter jobbet så jag antar att ni inte kommer höra nått från mig förrns tidigast måndag. Så ha en trevlg helg alla läsare!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0