Träning!

Vaknade halv 9 imorse!

Jag tycker det är så otroligt skönt att vakna utvilad vid den tiden. Jag vill verkligen inte sova länge än så, det är så skönt att kliva upp och äta frukost i total tystnad. Väldigt nerstressande!

Idag är det först och främst träning som står på schemat. Jag och Sara ska iväg till Rignes Park och bränna lite kalorier. Sen så får vi se vad som sker. Det är finväder idag så det blir nog någon slags utomhusaktivitet skulle jag tro. Jag är riktigt irriterad på mig själv att jag glömde min bok på jobbet igår. Det hade varit skönt att lägga sig ute och läsa. Jag får väl lösa soduku istället! ;P

STRYK DET SOM STÅR ÖVER!! Jag packade precis upp min väska och boken är med! Ha! Så grym jag är! =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0