3 uker igjen!

Kom på en sak när jag stog i duschen nyss...

Jag har bara 3 veckor kvar att jobba på CC Vest... Jag åker juh hem till Sverige för att fira jul den 22 december, sedan börjar jag jobba på Storo (fortfarande inom Pytt og panne) den 4 januari. Det känns både bra och dåligt. Tråkigt att mista alla bra arbetskamrater och jag kommer också sakna ett gäng av kunderna. Det som är bra överväger dock.. Upgredering till assisterande butikschef, löneförhöjning, 15 minuters promenad hemifrån, jag sparar 550 kr i månaden eftersom jag slipper köpa busskort.



Det här kommer bli bra!! =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar sååå till julen då du kommer hem till oss.

2009-12-01 @ 08:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0