Lördag, är ni riktigt säkra?

Jag vet att veckorna går fort nu, men såhär fort?

Jag är stensäker på att jag missat en dag denna vecka för det känns helt overkligt att det är lördag idag... Men dte gö inte så värst mycket då för idag händer en amssa skoj! Sverigebesök och inflyttningsfest hos C2 och Marn. Det ska bli riktigt skoj!!

Nu ska jag kika på mitt nya beroende, the big bang theory. Tack vare Kakan har jag börjat kolla på den serien och den är juh klockren! Jag skrattar som en tok till varje episod. Ett bra sätt att starta dagen på! =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att du hittat tillbaka till bloggen Madde :)

2009-11-28 @ 09:53:54
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha ! Nu blir jag nästan lite stolt ^^ Jag själv som inte ens kollat klart på alla avsnitt än.. Vi får ta igen det när jag kommer ner ^^

2009-12-02 @ 01:06:56
URL: http://kaakann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0