Desperate housewife?

Nej, jag hann inte bli desperat, eller frustrerad (de heter frustrerte fruer på norska...)!


Hade dock lite tråkigt... =P

Igårkväll ringde min chef mig och berättade att pytt og panne blivit uppköpt av någon och nu ska vi öppna igen. Vi ska få varor från Rygge och jag ska antagligen in till CC Vest idag och jobba lite. Vet inte när så jag får helt enkelt hålla mig hemma och se om det kommer ett sms eller ett samtal.

Eftersom jag inte kan gå och träna så har jag istället fixat till mig lite idag. Jag har kjol på mig, hårt är fixat och make upen vart lite nogrannare.


Mitt hår är inte sådär mörkt egentligen... =P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev väldigt snygg med den mörka färgen,men du klär i det mesta. Vi hörs senare ikväll.

2009-10-21 @ 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0