Lite bilder...

Slänger in lite gamla bilder som ni kan roa er med! =)

2007 nångång?

Bakis?! HAHA!

Jag och mitt syskonbarn Moa!

Jag och mitt syskonbarn Jon!

Jag och kusin Cissi før ett par år sedan...

Snygg smininkning som ovannæmnda kusin gjort. Ca 12 år var jag væl hær.. =P

Redo før party hos grannen! =)

I møte nær jag satt med i styrelsen før RUM Gævleborg!

Jag och min partner in crime Kattis!

Barskola 2007!

Hade långt hår ett tag.. =P

Håll musen över bilderna för min kommentar om dem.. =P


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Snygg du var i brunt långt hår,sista bilden där :)

2009-10-08 @ 13:49:13
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka underbara bilder....

2009-10-08 @ 15:46:58
Postat av: Nette

Jag tycker absolut att du passar bäst i mörkt hår med lugg=) Den där bilden när Cissi hade sminkat dig var ju också snygg=D

Vad ovant att se Jon i långt hår, ser att kortet är taget hemma hos oss;-)

2009-10-09 @ 08:47:08
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0