Lycklig!!

Just nu känner jag mig... lycklig! =)

Tror det mest beror på att jag har en sugarush, Narvesen har tillbud på lösgodis och självklart passade jag på att köpa eftersom det annars är svindyrt här i Norgeland.

Annars så har Kakan och Emelie gjort sig hammastadda i våran lilla lya. Det GÅR att sova 3 stycken i mitt rum, men bordet måste då bäras ut. Kakan beklagade sig lite igår över alla saker som låg utspridda, skyllde på att 80% var Emelies. Jag tyckte inte det var så farligt och självklart låg det kläder, smink och hårprylar utspridda, brudarna skulle juh på party! Innan de gick var alla sakerna nedpackade igen så det var luuugnt! Jag är juh själv inte världens mest prydliga människa så.. =)

Har läst ut sista Twilightboken idag och det känns lite tungt. De har underhålligt mig genom ett stort antal sidor och nu ska jag alltså gå från engelsk fantasy till svensk deckare (Camilla Läckbergs nya). Hur ska detta gå?! Jag måste i alla fall smälta hela Edward och Bella historien innan jag slänger mig in i Erika och Patriks liv igen.

Jag slutar om 45 minuter så vi får se om jag hinner få in bokrecentionen på breaking dawn innan jag går hem för dagen. Tro det eller ej men idag är det faktiskt endel människor på CC Vest! =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Var dom engelska böckerna mycket bättre än dom svenska? Kan inte förstå hur man kan korta ner dom svenska böckerna så drastiskt, sidantalet skilde ju nått enormt...

2009-10-24 @ 08:32:57
URL: http://mybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0