Quiz!

Jag har tråkigt....

Hittade det här quizet hos Jessica...



1. Hur gammal är du om fem år?
 28

2. Vem var den sista du träffade?
Har juh träffat endel kunder, men senaste "kända" personen var André

3. Hur lång är du?
  166 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
  The proposal, den var bra!

5. Vem ringde du senast?
 Mamma

6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem?
 Typ "Hej hej! Det enda jag kan komma på är egna handdukar. Hör av mig om jag kommer på nått. Vilken tid kommer ni? Kramar" till Kakan.

7. Vad är dagens planer?
Jobba till 17 sen åka till Wigdis och sova där inatt.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika beroende på vem det är och vad jag vill...

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Alldeles för länge sedan, i juni nångång.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
Först ca 2:30 sedan kl 7.

13. Har du någon gång hittat en katt?
Ja

14. Vilken är din favoritplats?
  Längtar hem till mamma och pappa just nu.

15. Vilken plats föredrar du minst?
 ?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning faktikst...

18. Vem fick dig att skratta senast?
Olle

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
  Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 
En för tillfället.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, det har hänt...

26. Är du social?
Ja

27. Vilken är din favoritglass?
Haägen-Dazs eller Ben & Jerrys

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Bli glad!! =P

29. Tycker du om kinamat?
Ja, det gör jag!

30. Tycker du om kaffe?
Japp

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe och/eller grönt thé samt vatten.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, försöker hålla mig i min lilla säng... =P

33. Kan du spela poker?
Nja...

34. Tycker du om att mysa?
Ja

35. Är du en beroendemänniska?
Fattar inte riktigt frågan..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, Ida.

37. Vill du ha barn?
Ja, men går lite trögt på den fronten. Funderar på att kidnappa nått barn. Det står faktiskt en oövervakad barnvagn med en sovande kille i på andra sidan disken just nu... =P

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, norska och lite franska...

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en pool?
Spelar ingen större roll.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Min hälsa

42. Äger du dyra smycken? Ja

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Äter korvgryta, pasta och sallad just nu. =)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
 Ska jag välja en?!

46. Välj ett ärr på din kropp?
Mitt ärr på knät som jag fick när jag ramlade på simhallen när jag var liten..

47. Vad har du för ringsignal?
 Kind of a Girl - Tinted Widows (BRA LÅT!!)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
 Det finns hemma hos mamms å papps...

49. Flirtar du mycket?
Lite lagom.. =)

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
På Osterhausgate 5a.. =P

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, sånt får pappa göra åt mig.. =)

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Läser breking dawn (fjärde twilightboken).

54. Läser du dagstidningen?
  Ibland via internet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja, Topp Hälsa

56. Dansar du i bilen?
Faktiskt ibland...

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
NRK P3 eller Klem FM (husker ikke helt ;)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mailadress och telefonnummer till en chef

59. När var du i kyrkan senast?
Minns inte...

60. Vilka personer utmanar du?
Dom som har lite tid att slå ihjäl... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0