Snabbt inlägg!

Tar ett blixtinlägg här i farten.. =P

Jag är hos min släkting Wigdis på Grorud nu. Vi har precis käkat en god frukost bestående av ägg, bröd, pålägg, tomat och en massa kaffe. Här stannar jag till ca 1 - halv 2 idag sedan beger jag mig mot Jernbanetorget för att hämta upp Kakan och Emelie som kommer med tåg klockan 14:30. Trevligt med lite besök från Ljusdal, det händer inte alltför ofta. Ni är kassa på att hälsa på oss bara så ni vet! Om någon skulle känns för ett besök i Oslo så har ni fram till 22 december på er, då flyttar jag juh hem.

Nu ska jag gå och snacka lite med Wiggan igen, jag måste juh vara social när jag väl är här! =)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

tack gumman du är för gooo!=)

2009-10-16 @ 17:52:00
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0