Gooood söndagsfrukost!

Godmorgon!

Så himla skönt att få sova ut idag. Blev väckt en sväng klockan 4 men lyckades som tur var att somna om. Nu har jag precis ätit upp min havregrynsgröt och idag lyxade jag till den lite. Jag blandade självklart i ett gäng blåbär mn toppade se med banan och messmör. Mmmmm! Messmör är galet gott på havregrynsgröt, pröva vettja! =)


Nej jag driver inte med er, det ÄR gott!

Idag är jag lite förkyld men om jag känner mig bättre på eftermiddagen blir dte lite träning. Annars ska jag städa idag. Städade köket igårkväll och dte var så skönt att få det gjort. Det har inte sett alltför bra ut på senare tid... Men först ska jag gå igenom lite bloggar, morgonläsning! Å kanske slänga in lite bilder från min kamera... =)


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Har aldrig testat messmör på det, men både mesost och messmör är underbart att ha i brun sås och gräddsås, särskilt det senare. En generös klick i såsen och VIPS! har den den runda perfekta smaken. Spelar ingen roll om man inte gillar mesost annars. för man märker inte av det på det sättet. :D (Minnepinne är också ett roligt norskt ord, rätt "lösning" på svorskorden kommer i eget inlägg lite senare)

2009-09-20 @ 11:33:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: carro

Mm ska ge messmör och gröt en chans!!

2009-09-20 @ 13:52:20
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0