Stockholm, here I come!!

Åh, vad jag älskar att vara spontan!!!

Satt och pratade med min kusin Cissi på msn nu ikväll. Jag var och hälsade på henne i sommar men det var en väldigt kort vistelse, bara en dag så vi hann inte med så mycket som vi ville. Saknar henne jättemycket och vi har alltid så kul tillsammans, det är för jäkligt att vi inte träffas oftare. Bara för kul skull gick jag in på sj.se och norwegian.no för att kolla vad en resa dit skulle kosta. Hittade en tur och retur resa med flyg som bara kostade 714 SVENSKA kronor. Så jag bokade den..... =)

SÅ HELGEN VECKA 43 DRAR JAG TILL STOCKHOLM!!
YEY!!!! =) =)


Kommentarer
Postat av: carro

åh sthlm. va kul!

2009-09-07 @ 08:11:46
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jippi!!! :) :)

2009-09-07 @ 08:28:55
Postat av: Mamma



Cissi och du som har så kul tilsammanas ni är tvillingsjälar sedan ni var bebisar. Det blir nog dåligt med sova när ni kommer igång med tjatter och skratt......

2009-09-07 @ 09:22:07
Postat av: Madde

Jag lääängtar!!! =) =)

2009-09-07 @ 23:01:50
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0