VAD var det där?!

Vilken besvikelse...

Jag var på löjligt bra humör igår när jag skuttade ner till Elixia på CC Vest för att få köra mitt älskade POP Dance-pass. Nynnade på "Remember my name, FAME..." och halvdansade in på gymmet.

Hoppade upp på crosstrainern och körde stenhårt i 3 minuter eftersom jag var iskall. Det är verkligen KALLT på mitt jobb nu. Dansa iskall är inte nån vidare bra idé om man inte vill göra illa sig..

Går upp till salen och möts utav en svensk kille som förklarar att han ska vikariera för Charlotte idag. Han ska inte köra FAME utan vi ska göra N'sync's POP-korreografi...

Korreografin är en massa ben, massa armar och noll svett.. Sorry svenska killen men det var fasen inte ett bra pass. Jag var knappt svettig efter passet. Så jag ställde mig på löpbandet i en kvart efteråt...

CHARLOTTE KOM TILLBAKA NU!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0