Söndag!

Ännu en ledig dag med solsken!! =)



Igår fick jag till lite städning, byte av sängkläder, handling av mat, fika på stan, massa fönstershopping plus lite ordentlig shopping också!!


Handlade en smyckehand som nu stoltserar i min bokhylla.


Jag köpte även en söt väckarklocka.

Väckarklockan var inte bara fin utan har ett syfte också, jag försov mig nämligen i torsdags, det händer ALDRIG! Nu är jag livrädd att det ska hända igen, så dennna baby ska ständigt ha alarm ställt på klockan 08:45. Så även om jag stänger av mitt mobilalarm i sömnen så kommer jag att vakna när den här hoppar runt i bokhyllan! =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket klokt av dej mitt hjärta att uppdatera dej med en väckarklocka av den gamla hederliga sorten.

2010-04-18 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0