Vilken dag!!

Vaknade av att det var strålande solsken ute, det kunde inte starta bättre!! =)


Finväder på Torshov!!

Klev upp, tog mig ut till köket där jag städade och lagade frukost till hela kollektivet. Stegade in på killarnas rum och ropade "Godmorgon!" varpå Olle svarade "Käften...", men när han hörde att jag lagat frukost vart det snarare hyllningar till mig! Så jag, André Olle och Kakan käkade en god och lång frukost sedan drog vi på oss solbrillorna och drog ut i solen.


Frulle in the kitchen!!


Kakan är 10 år... =P


Vi gick promenadstreckan vid Akerälven, jättevackert! När vi nådde Jernbanetorget hade Kakan ont i fötterna så då tog vi bussen ner till Aker brygge. Där köpte vi lite mat plus en flurry på McDonalds. Vi hade ckså köpt en varsin flax-lott som vi passade på att skrapa, Olle vann 25 kr och jag 50. Yey!

På väg hem såh jag ingen mindre än ALEXANDER RYBAK!! Det var kult! ;)


Mr Rybak var på Aker brygge idag!

Innan vi drog hem tog vi oss en tur till kiosken Sofies (Sophies?) vid Sofienbergpaken där Emelie jobbar. Där löste jag och Olle in våra lotter and guess what?! Jag vann 250 kronor, NORSKA KRONOR!! =D =D Jag tror faktisktaldrig att jag vunnit mer än 200 kr på en lott förut... Very nice!


Kommentarer
Postat av: mamma

En verklig turdag låter det som,vi har även solsken hemma.

2010-04-11 @ 19:53:44
Postat av: andré

va min idé å köpa lotter, å ja vann oxå 50 kr de står inte :( hahahah :D

2010-04-12 @ 00:08:11
Postat av: carro

åhhh såg du alex!!!

2010-04-12 @ 14:52:56
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0