Jag vill jobba!

Jag tycker det är TRÅKIGT att vara ledig såhär...

Jag vill börja jobba, nu, helst nyss...

Jag har ändå fått endel gjort idag, jag har:

*Ordnat biljetter till eurovision
*Tagit en förmiddagspromenix på 50 minuter
*Beställt nytt skattekort
*Lagat gooooda baconhamburgare till matlåda och middag
*Bokat en kaffedejt med Pernilla imorgon
*Tränat step, bra pass!!
*Skypat med söta Sara i 45 minuter


Sara!! =)

Så helt onödig har ändå inte dagen varit...

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen streeeeeeeetcha ut mina mörbultade muskler!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-08 @ 22:15:36
Postat av: mamma

Snart börjar allvaret igen med nytt jobb,du är ju inte van att vara "ledig" så där, du är lite av en arbetsnarkoman som din pappa också är. Citat pappa "ingen har dött av att jobba". Puss på dej min unge.

2010-02-09 @ 18:46:48
Postat av: Mamma

Du är ju direkt inte van att var "ledig".Men snart börjar du på ditt nya spännande jobb,du är så lik din pappa han var också som du en arbetsnarkoman.Han brukar säga"inget har dött av att jobba lite" Puss på dej min unge.

2010-02-09 @ 18:52:04
Postat av: Ann-Sofie

Heeej tjejen!:)

Här har det varit mulet hela dagen men inte deppar jag för det inte :)

Vad kul att du ska se eurovision:)

Kraaam

2010-02-10 @ 18:47:44
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0