Soffpotatis, indeed!

De senaste 3 timmarna har jag spenderat, just det, i min soffa!

Jag vaknade såklart i bra tid idag fast jag kan sova hur länge jag vill. Det gör mig absolut ingenting, jag tycker det är så skönt att kliva upp i tid. Såhär den första dagen på min 6-dagars ledghet tänker jag absolut inte stressa över något. Det har varit riktigt najs att bara legat och kollat på TV, läst bloggar och myst med god frukost.

Nu tänkte jag ta och hoppa ur pyjamasen och in i lite varmare kläder för att ta mig en promenix ute i det härliga vintervädret. Det är riktigt ljust ute idag och efter att ha jobbat inomhus i damm och smuts de senaste 2 dagarna så känns det riktigt behövligt med lite frisk luft!



Men först ska jag tjuvkika på lite nya träningskläder...

Kooooos dere!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0