Galen Panna!

Igår vart det en spelkväll med tacos!

Började lördagen med att jobba ett gäng timmar. Dagen på jobbet gick superfort! Jag höll på att riva hyllsystem och tydligen går tiden snabbt då. När Jenny påminnde mig att jag bara hade 40 minuter kvar måsta jag själv gå och kolla på klockan för att tro det.

Jag kommer att sakna mina medarbetare när de här sista 3 veckorna på CC Vest är över. Vi tjejer som jobbar på pytt og panne nu kommer så bra överrens och vi har verkligen kul på jobbet. Jag trivs juh jättebra med min chef också och hoppas att det kommer gå lika bra på Gunerius. För ja, jag fick jobb på Gunerius! Pratade med Tone på torsdagen och hon ville absolut ha mig dit. Hon ville inte lova något efetrsom hon tyckte det var dåligt att jag blivit lovad jobb på Storo och nu ska det läggas ner och hon hade inte fått fullständigt bekräftat att de skulle få fortsätta. Nästa vecka skulle hon höra av sig till mig igen, och då skulle hon ha fått nya naställningsbevis eller vad det nu var som verkligen bekräftade att pytt og panne på Gunerius ska fortsätta.
Tjänsten jag får är en heltidsanställning och visst hadedet varit mycket roligare att få bli assisterande butikschef men jag är supernöjd med en 100%ig anställning cokså!

Men nu orkar jag inte skriva nå mer om jobbet...
Igår så slängde jag, André, Olle, Kakan, Emelie och Frankie ihop en tacomiddag hemma hos oss. Undrar om man nånsin kan tröttna på det?! När vi var mätta i våra magar så blev det dags för lite spel. Vi körde GALEN PANNA. Det spelet är så kul!! Vi konstaterade att Olle och Kakan var kassa på att gissa och trots fusk från Kakans sida så gick det åt fanders för henne.. =P

 
GALEN PANNA!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Olle och jag är som gjorda för varandra ^^ Hahahhaa !

2010-01-18 @ 22:28:54
URL: http://kaakann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0