Alice in wonderland

I fredags när jag slutade hade jag fått ett sms från Kakan:

"Vi har bokat biobiljetter till Alice i underlandet på Saga kl 21 ikväll... Hör av dig så fort du kan! :)"

Så istället för att ta 23-bussen hem tog jag 32-bussen in till byen istället. Där mötte jag upp Kakan, Emelie och Olle åsså kikade vi på 3D-bio. Så coolt!


Filmen var bra, Johnny Depp är bara så grym. Kan han allt eller?!
Jag rekomender alla att gå och se den!


Tur att man är så snygg i 3D-brillor! ;P

Man får sig verkligen ett gott skratt när man sitter i biosalongen och vänder sig om... Då ser man fullsatta stolar och alla har på sig asfula brillor. Geekvarning till 1000! Haha!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Cooper

Jag vill också se filmerna i 3D ju!!! Vi har inte det i karlstad:( har jag fått en invite på fejjan:D:D weeei ska kolla!!

2010-03-14 @ 15:51:26
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0