Eplecider Eddik

Häromdagen skrev jag om mina piller som jag äter...

Idag kom det en till sändning med äppelcidervinäger. Nu har jag väldigt många... Så nu skulle jag ha ställt in nästa sändning eftersom jag annars kommer svämma över med piller. Först gick jag in på deras hemsida och skulle logga in, men tydligen är min amiladress inte registrerad. Så då skulle jag ringa men då var dte upptaget?! Va? Måste juh vara nått fel på deras system. Det är väl aldrig upptaget på en kundtjänst? Jaja, jag ska juh blogga så jag har inte tid med det här tänkte jag och sände iväg ett mail. Lätt som en plätt!



Idag har jag träningsvärk i magen, axlarna, skuldrorna och bröstet. Skönt! Ikväll ska jag träna endera Zumba eller Elixia Power. Zumba vore juh fett kul att prova, jag inte gjort det än. I så fall måste jag infinna mig på Elixia Sjølyst klockan 20:00. Jag jobbar 12-19 idag så det hinner jag. 


Klicka på bilden vettja! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0