Gårdagens promenad-dag!

Ojojoj vad jag knatade på igår!

J startade juh som ni vet dagen med en 90 minuters morgonpromenad. När jag sen kommer hem hinner jag bara duscha och äta sen var dte dags att bege sig igen. Kakan, jag, Olle och André tog trikken ner til jernbanetorget. Där gick killarna för att shoppa medans vi brudar tog buss 30 till Solli och därifrån gick vi ut till Bygdøy. Det blev en till riktigt härlig långpromenad.

Jag visade Kakan var jag bodde förut osv.


Vacker bild tagen innan promenaden.... Haha!
 

Idag gör det ont i mina benhinnor, de är inte vana att gå flera timmar om dagen.. =P Så idag blir det ingen promenad, men kanske lite spinning! =P

Vi avslutade lördagen med tacos framför Pretty Woman och melodifestivalen. Tacos är fasen standard på lördager, vette sjutton hur många gånger i rad det blivit nu. Men det är juh så gott!!


Kommentarer
Postat av: coccoline

hållet med. Här blev också tacos igår.. som vanligt=)

2010-03-07 @ 12:34:51
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Blue Velvet

Hej! Hittade till din blogg via Matklubben.se och tänkte jag skulle testa din kasslergratäng i veckan. Ville bara berätta att jag tycker om kategorien MAT på din blogg!

2010-03-09 @ 20:39:13
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0