La det swinge om bra vibrationer!

Igår var det melodifestivalenfinal.

Jag tillbringade kvälln i Lilleström tillsammans med C1, C2 och Emma. Vi spelade spel, åt tacos och kollade såklart på spektaklet. Av någon okänd anledning som vi inte riktigt förstog så hejjade vi helt plötsligt på Eric Saade men vi vart inte alltför besvikna när Anna vann heller. Ingen av oss hade någon direkt favorit, det var lite tråkigt...

Så det blir alltså Anna vi ska kolla på i slutet av maj i Fornebu Arena!



Jag inspirerades lite av Spiderchick och kollade upp vilka som vann året jag föddes.

Melodifestivalen tog Kicki Danielsson hem med "Bra vibrationer"




Hela tjottabaletten vann ingen mindre än Norge (fast Bettan är svensk) med "La det swinge"
 


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ja alla bidrag var ju bättre än timotej såå..

2010-03-14 @ 13:02:00
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det är asirriterande. Förstår inte varför en sån stor kedja som haft internetshopping så länge inte kan ha bättre leveransservice. Jag beställer inte saker nu för att jag vill ha dom i mitten på sommaren.

2010-03-14 @ 13:08:49
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0