Pillz...

God morgen folkens!!

Hur skönt är det inte att vakna före klockan ringt, och helt av sig själv?! Det gjorde jag imorse, trodde först att jag glömt att stoppa i laddaren och att batteriet tagit slut på mobilen men ikke. Alarmet skulle ringa om 20 minuter. Jag låg och drog mig lite och skuttade sedan upp!

Nu har jag käkat min frukost och intagit mina dagliga piller.



De röda tar jag 2 stycken ca 5 dagar i veckan, de ska tydligen stärka mitt hår och mina naglar samt ge mig fin hy. Den gröna avlånga saken är äppelcidervinäger som jag fått för mig är bra. Den vita är en vitlökskapsel som jag ätit i flera år.

Förutom dessa piller tar jag ibland en rapid burn innan jag ska träna och vääldigt sällan om jag har väldigt ont i huvudet slinker det ner en paracetamol.

Förutom piller ingick även en kopp grönt mangothé och en skål med keso, kefir, en apelsin, linfrön och massa kanel i min frukost.


Mumms!!

Nu ska jag vänta i ca en timme till innan jag beger mig till gymmet för att pumpa lite muskler! =P Jag börjar nämligen inte förrns klcokan 13:00 idag å jag måste juh ha nått vettigt att fylla förmiddagen med! ;)


Kommentarer
Postat av: carro

hur kan du vakna innan klockan ringer!?!? händer sällan mej. och om det sker så somnar jag om illa kvickt!! skulle va skönt att vakna pigg ett par minuter innan...

2010-03-02 @ 21:02:46
URL: http://http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0