Stockholm Baby!!

Imorgon startar min påskledighet!

Den ska jag spendera i Stockholm tillsammans med en massa brudar! Det blir en jentetur och vi ska ha det så morsomt! =) Imorgon klockan 8:50 avgår våran buss från Oslo S. Jag är så gott som färdigpackad och klar så nu återstår bara det som jag hatar. En natts väntan... Jag har alltid ås himla svårt för att gå och lägga mig när jag ska resa dagen efter, sover som en kratta och skuttar upp när klockan ringer. Även fast jag sovit alltför lite och det oftast är tidigt på morgonen. Jag ska snart ta mig en dusch och sedan försöka krypa ner under täcken. Jag antar att jag kommer misslyckas rejält med att somna men men.... Man kan alltid försöka! =)

Till en helt annan sak...
Råkade ramla in på en Nikesida nyss via aftonbladet, nämligen "Jorden runt på 40 dagar" med Joel Kinnaman. Synd att jag inte gillar att springa, ska försöka "lära" mig det. Stör mig mest på att han har gröna löpskkor, för det vill JAG ha!! Men tydligen finns det bara rosa och lila i tjejmodeller...... Ska försöka leta reda på ett par bra i Stockholm. Å hur syngg är inte Joel?! Å humor verkar snubben ha också, dra mig baklänges! ;)


Klick on the bild to kom to the hemsida! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0