Faster

Än en gång har det som inte får hända, hänt. Min faster Gerd somnade idag in, endast 57 år gammal. Jag sänder miljoner kramar och tankar till mina kusiner, hennes make, min pappa och mina farbröder. De har förlorat sin mamma, fru och syster. Livet är och förblir orättvist...

Ibland händer det som inte får hända,
livet stannar upp och allt verkar vända.
Upp blir ned och in blir ut,
plötsligt tar en människas liv slut.
Ibland sker det så fort,
och man inget kan ha gjort.
Andra gånger tar det tid,
ingendera ger någon frid.
Det som inte dödar stärker,
men under tiden det värker.


Kommentarer
Postat av: mamma

Så vackra och tänkvärda ord. <3<3

2010-11-11 @ 07:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0