Min braiga fredag!

Wow vad jag har sovit gott inatt!

Det berodde helt säkerligen på gårdagen, som var helt fabulous! Jobbade såklart 9:30 till 17:00 sen kom Lina och hämtade mig för vi hade bestämt att vi skulle träna efter jobbet. Sagt och gjort, det blev 25 minuter på löpbandet för mig varav 20 jag faktiskt sprang. Jag som redan avklarat "Veckans löp-pass", men varför inte ett till? Jag sprang såklart på 1%s lutning för att få en normal lutning i kroppen och lite lite fortare än vad jag brukar, babysteps.. Jag vill så gärna tycka att löpning är kul och till våren vill jag ut och springa i skog och mark. Eller ja, Frognerparken blir det väl.. ;)

Efter cardion så fick vi till ett stenhårt styrkepass på överkroppen. Började lite smått med biceps och triceps men sen öste vi på och genomgick faktiskt hela överkroppen, till och med axlar (jag hatar att träna axlar, det är till och med värre än mage). Avslutningsvis tog vi tag i två mitsar och två boxhandskar och slog ut den sista engergin vi hade kvar. Så j*vla sköööönt var det!! 

Sen blev det dusch och en lång bastu för att så småningom ta bussen hem och laga tacos. Sittandes i Kent, framför idol vart fredagskvällen ännu bättre. Lite senare droppade även André in.

Jobb, träning, god mat, underbara vänner!
Vilken otroligt bra fredag!!

Klart som sjutton att jag sovit gott inatt!

   

 

   
Många bra bilder och minnen! =)


Kommentarer
Postat av: mamma



Låter sååå skönt med träning efter jobb och sedan äta gott mysa med vänner,då är livet skönt.

2010-11-21 @ 09:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0