Sebastian!

Idag efter jobbet tog jag bussen in till Jernbanetorget...

Där mötte jag upp Kakan, André och Berna och vi fortsatte därifrån till Furuset och IKEA!! Efter att vi avklarat första våningen tog vi en paus och käkade lite mat. Jag åt en västkustsallad, André köttbullar, Berna revbensspjäll och Kakan en macka. Väldigt varerat! Jag minns när jag var yngre och alltid måsta veta vad mina kompisar skulle äta eller fika innan jag själv kunde bestämma vad jag ville ha. Oftast tog man nästintill precis lika som kompisen. Vad knäpp jag var! Nu tar jag såklart det JAG vill ha! ;)

Efter maten så fortsatte vi ner på nedervåningen och när vi närmade oss kassorna så hade vi hittat pyntkuddar, ljus och ljusstakar, avfallsorteringsbyttor, en filt, stolsdynor å lite annat. Vi tog såklart en sväng i billigkroken där vi hittade en likadan stol som dem som vi har. Vilket kap! Men problemet var att vi vart väldigt osäkra på vilken storlek vi hade... Vi provsatt och funderade och provsatt lite till. Tillslut bestämde vi oss för att det var den största modellen vi hade, det beslutet slutade såhär:

 
Humn.......

Nån som behöver en "Sebastian"-stol? ;)


Kommentarer
Postat av: carro

haha klockren stol, när vi har kortväxta på besök...



Ja som fortforande måste veta vad alla andra ska äta, vill inte riskeraatt ångra mig när maten kommer in....eller behöva sno någon annans mat bara för att den ser godare ut ;)

2010-11-11 @ 08:40:51
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0