Utslagen!

Nyduschad och nystretchad sittter jag här med datorn i knät framför TVn...



Dagen startades med en timmes lång promenad, favorit i repris från igår. Gick sen hem, åt frukost och la mig i soffan för att kolla på lite GLEE, ännu en serie som faller mig i smaken. Kände att det började spänna i huvudet och antog att det berodde på vätskebrist, jag har en förmåga att glömma att dricka nuförtiden. Tog 2 stora glas vatten, åt en clementin och tänkte att nu släpper det väl som det brukar, men det gjorde det inte. Huvudvärken växte i styrka och släppte inte ens när jag tog en alvedon. Så det var bara att slå av TVn och lägga sig för att sova. När jag 1 och en halv timme senare vaknade var jag fortfarande öm i skallen men det kändes bättre. Åt en jättegod sen lunch, omelett med stekt lax och tomat samt massa grönsallad ovanpå. Galet gott!


Jamjam!

Efter lunchen och en kopp kaffe så släppte huvudvärken helt. När Kakan kom hem så vart det storshopping på ICA, de hade 10;- på massor av varor så nu är mitt skafferi uppfyllt igen. Awesome!

Jag drog även med mig Kakan till Elixia där jag fick avklarat ett av veckans mål, nämligen 20 minuters löpning. Ikväll var det jobbigt, antar att jag var sliten fråndagens huvudvärk men jag klarade det. =)

Nu ska jag strax ta och krama kudden för trots min tupplur så är jag galet trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0