Myspys i nyrummet!

Klockan halv 9 igår drog jag och Kakan iväg på en spontantur till IKEA!

Våran soffa, Kent, som vi beställt kommer imorgon (torsdag) och på lördag ska vi ha inflyttningsfest så vi kände att vi ville komplitera med lite saker. Vi var farligt nära att köpa pyntkuddar i helt fel mossgrön färg, tur att vi köpt våran ursnygga ryamatta på ikea ocksås å vi kunde jämföra... ;)

Jag fick tag i en rullgardin (i rätt storlek denna gång...), nya blomkrukor, sängkläder, en klädhängare till dörren, en kastrull och bäst av allt; Kalles kaviar för 19 spänn!!!!

Igårkväll vart det rätt sent, men det var så mysigt att bara dona på i rummet. Tände till och med lite ljus och myste! =)


Min stora säng!! =)


Kooooos!!

Ullared is the shit!!


Moa har såklart sin plats på ena sängbordet!


Kommentarer
Postat av: mamma

Verklingen ett mysigt och ombonad sovrum du har fått till det.Längtar att få komma ner och se hela lägenheten,och så längtar jag så otroligt efter dej att det gör ont i hela kroppen. Bamsekram.

2010-09-15 @ 08:57:30
URL: http://boppi
Postat av: Anonym

Helt sant, Ullared is the shit. Får bli en ny tur till våren igen;) ska dit i dec med Linda och stig som aldrig vart där. Det blir spännande:) så mysigt det ser ut, blir kul att få se eran lya snart!! Kram/c2

2010-09-15 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0