Bra väninnor!

Bra vänner växer inte på träd, men jag har 2 i min soffa! ;)

Igår så slutade jag lite tidigare för att kunna åka ut till Sandvika och få mitt hår klippt och färgat. Kattis jobbar på en Adam & Eva salong och där befann vi oss. Hon fräschade till min frajs och slängde i lite koppar också när hon ändå höll på... Sommarfräsch! Oh yeah!!
Då var man snygg i håret igen då! =)

När vi var klara med håret så gick vi till Claes Ohlson och köpte en mini-klotgrill. Nu kan sommarn komma med stormsteg, jag ska bo varje söndag i Frognerparken och min följeslagare kommer att vara den där grillen! Med grillen i ett stadigt tag åkte vi vidare hem till Pernilla där vi blev bjudna på goood mat. Kyckling, bacon, sallad, feta ost och senapsdressing, mycket gott!!
Så idag var det min och Kattis tur att bjuda Pernilla på mat. Först tog vi oss en timmes promenad för att sedan fylla våra magar med köttfärsbiffar, brocoli, sallad och en god fransk löksås! Jamjam!
-
Nu sitter mina pärlor i soffan och kollar på ett dåligt norskt program, Charterfeber, och jag ska ta och vara lite social med dem! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter underbart med både skön promenad och god mat! Oslo är en härlig stad att promenera i, och att att ha med sig sin lilla grill! Alla dessa härliga parker som finns överallt där...för att inte tala om Frognerparken....blir lite avundsjuk på er!

2011-04-30 @ 08:57:51
URL: http://mooahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0