Bursdagsfest

I lördags hade Lina födelsedagsfest...

Hon hade maskeradtema och det var många bra idéer och fina kostymer. Värdparet var utklädda till Jack Sparrow och Jolly Roger. Det fanns även en indian, en cykelgalning, en sjuksköterska, brokeback mountain-killarna, en hora samt endel med "bad taste"-inspirerad klädsel (som var orginaltemat). Lisa var på besök från Ljusdal, det är alltid lika trevligt att umgås med henne! =)


Papegojan på axeln! ;)

Jag slog på stort och klädde ut mig till Lisbeth Salander. Jag sprayade håret svart, fixade bruna ögon, fejkade till ett gäng piercingar och extra hål i öronen samt klädde mig i svart. Tydligen var det bra för jag vann pris för bästa outfit! Priset var en Nalle Puh plastkopp med inbyggt sugrör. Perfekt att dricka bålen som serverades i!


Närbild


Jag, Lina och Lisa!


Här ser man lite mer helheten av min outfit...


Olle var cowboy


Efter några glas bål försvann min hårda attityd...


Efter några glas till blev det ännu värre... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0