Dagens styrka

Idag var jag lite trött när jag anlände till gymmet...

Men motivationen kom snabbt tillbaka när jag såg ett streck i spegeln som jag inte sett förr. Jag har fått en ny linje på armarna, en muskelkontur, hallelujah!! =) 



Jag värmde upp extra noggrant idag, är det något jag inte gillar så är det när mitt knä gör ont. Sen startade jag med marklyft. Först 10 x 25 kilo och sedan två omgångar med 10 x 30 kilo. Jag har lite svårt för tekniken när det kommer till marklyft så jag jobbar stenhårt på den innan jag slänger på tyngre vikter. Mellan omgångarna blev det en axelövning.

Jag fortsatte med neddrag (latsdrag) och enarmsrodd, 35 kilo på neddragen och 9 på rodden. 


Latsdrag

Sedan blev det dags för bänkpress. Eftersom jag tränade själv så vågade jag inte lasta på 30 kilo som jag vet att jag sliter lite med. Jag började med 20 och höjde till 25 de två sista omgångarna. Lite mage hanns med emellan!

Jag avslutade med att kasta en medicinboll in i väggen, 3 set! Sen en omgång med korsryggsrullningar.

30 minuter på crosstrainern blev det också för att optimera fettförbränningen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0