Humn

Kvällens outfit var inte att leka med...

Rosa strumpor, lila korta träningstajts, svart träningslinne, turkos fleecetröja och svart sjal. En salig blandning av stilar, färger och material. På överkroppen ser det ut som det är kallt, på underkroppen hade det kunnat vara sommar. Lite som vädret idag faktiskt. I morse snöade det medans det var strålande sol på eftermiddagen.



Min dag startade sådär. Jag hade tänkt gå på morgonpromenad men när jag insåg vilket skitväder det var så la jag mig helt enkelt ner och sov igen. Jag tog bilen till jobbet och tur var väl det för när jag kommer fram så märker jag att jobbnycklarna är hemma... Hem igen och hämta dem, tillbaka till CC Vest. Tur att jag har nära till jobbet och faktiskt inte kom en minut försent! När jag skulle låsa upp gallret på Smageriet märker jag att min burk med kesella och blåbär runnit ut i påsen och nycklarna är dränkta i det. Suck! 

Efter det gick dagen ändå ganska bra. Nya tjejen är duktig men det är ändå väldigt krävande att ha någon på upplärning. Man måste hela tiden vara observant och se till att hon inte gör några fel samtidigt som jag ska lära henne saker under dagen. När klockan slog fem var jag väldigt trött men slet med mig en kaffe och drog mot gymmet. Jag värmde upp och skuttade upp till Åse Line (min PT you know). "Skal ikke vi trene kl 18:15 idag?!" undrar hon. Klockan var 17:30, tiden vi vanligtvis tränar. Nog hade hon rätt allt, hon hade en annan kund innan mig så jag skuttade glatt upp på crosstrainern och fördrev tiden där så länge. 

När det äntligen blev min tur så fick jag en glad överraskning. Elixia fyller 15 år och dagen till ära bjöd de på en gratis kroppsanalys (hälsokontroll) på maskinen InBody 720. Jag har velat gjort en sån här koll länge men inte haft lust att betala för det så jag vart superglad. Mer om mina resultat kommer imorgon! 

Som vanligt när jag tränar med Åse Line så var det superskoj och givande. 

Efter träningen gick jag tillbaka till Smageriet och hjälpte Victoria att stänga den sista halvtimmen. Sen var jag snäll och skjutsade hem henne. Hon bor i ett område där jag faktiskt aldrig varit förut. När jag släppt av henne och skulle hem så var det superskoj att se en ny del av Oslo. Jag som trodde jag hade varit överallt... ;)

Nu är det dags att krama kudden, som sagt så kommer InBody-mätningen och PT-passet imorgon! 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0