Insikt

Idag hade jag en liten "moment of truth"...

Den nya butikssjefen startade sin upplärning idag, alltså tjejen som ska ta över efter mig när jag slutar. Om två veckor sitter jag hemma i lilla Ljusdal, precis hemflyttad. Läskigt men också spännande! Det gick i alla fall jättebra för den nya tjejen, hon är ett riktigt energiknippe med bra humör och serviceinställd till tusen. Hon verkar lära sig snabbt och jag hoppas verkligen att det går bra. Självklart vill jag lämna Kirsti och Smageriet på bästa möjliga sätt. Jag kommer att sakna mitt jobb men jag känner även att jag är redo för nått nytt. Vad det är får den som lever se... 


En lite rundare och mörkare Madde på Smageriet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0