Till salu

Igår la jag ut några av mina möbler på finn.no...

Köksbordet har mest varit till pynt, det är inte många måltider som intagits vid det. Det har dock fungerat väldigt bra som ett avlastningsbord. ;) 
Sängen har fyllt sin funktion, jag har sovit många nätter i den. Den är 160 cm så jag känner inte helt att jag har lust att kånka med den ända hem till Sverige för att sen inse att den är för stor för min nya kommande lägenhet. Detsamma gätller soffan. Skillnaden med soffan är att jag älskar den. Det gör lite ont i mitt hjärta att sälja "Kent". Kent är otroligt skön och snygg är han också men det bästa är att han alltid ställer upp när man vill ligga. ;)

Klicka på bilderna om ni vill till annonserna.


Älskade Kent


160x200 cm säng med sängkläder från pip


Köksbord och 3 (4) stolar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0