Trött

Jag är så trött!!

I morse klev jag upp halv 7, drack en morgonshake (osötad sojamjölk, latteproteinpulver och kaffe) och sedan begav jag mig ut på 50 minuters morgonpromenad. Hem, frukost och göra sig iordning för jobb.

På jobbet var det ganska lugnt men jag hittade på grejer att göra ändå. Jag beställde varor, torkade damm, flyttade endel varor och höll igång. Sen fick vi kaffeleverans plus att Alex från Solberg & Hansen kom och bytte våran espressokvarn som lät konstigt och hade låst sig.

Efter jobbet begav jag mig till gymmet och avklarade ett styrkepass plus 30 min cardio. Jag var inte så jätteladdad men lyckades ändå få till ett bra pass, skönt! 

Hemma väntade chorizo chili con carne och en dusch. Sen plockade jag och mamma ihop några flyttkartonger. Mamma och jag (mest mamma) har fått ihop ett helt gäng med kartonger som ska få följa med henne hem till Sverige på lördag. Nu känns det möjligt att kunna flytta hem, jag har så galet mycket saker!! 

Pernillas gamla rum agerar tork- och förvaringsrum


I skafferiet är dte inte mycket kvar...

Det kanske ser ut som det är mycket mat men det är det verkligen inte. Det där skåpet har varit PROPPFULLT och nu är det nästan ingenting kvar känns det som. Jag har skickat hem flera lådor med mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0