Det blev visst en powerwalk

Pernillas ben var pigga i morse...

Det tog sin tid att få upp henne ur sängen idag men när vi väl kom ut spurtade hon på som sjutton! Riktigt bra tempo gjorde att morgonpromenaden blev till en powerwalk. Najs! 

Jag vet inte riktigt vad jag gjort annorlunda idag men helt plötsligt har jag 20 minuter till övers. Ändå tycker jag att jag fixat håret extra noga och sminkat mig lite längre än vad jag brukar. Men jag klagar inte!

Idag ska jag inte träna nått mer, en powerwalk får räcka. Vilodagar är också viktiga! Istället ska tvättkorgen tömmas, jag har snart slut på strumpor och det om nått är väl ett tecken på att jag behöver rena kläder.  Förhoppningsvis har jag tid, ork och inspiration till att laga nån matlåda också. Vi får se vad kvällen har ett erbjuda.


Jag kan inte sluta skryta om hur nöjd jag är med håret!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0