Förändring

Igår var det dags för att låta Kattis göra en ny makeover på mig...

Jag har sett likadan ut länge nu känns det som och jag har tröttnat. Kände för att göra nått heeelt nytt. Jag har ganska tunt, fint hår som absolut inte har nån lust att bli längre än axellångt och på senaste tiden har det sett slitet och tråkigt ut.

Igår satte jag mig alltså i frisörstolen hos bästaste Kattis. Jag har aldrig blivit missnöjd när hon klippt eller färgat mig så jag förklarade lite vad jag kände för sen litade jag totalt på henne. Hon började med att klippa av längden helt av en bit för att det bara var onödigt att färga det som ändå skulle bort...


Geekvarning!!

Sedan slängde hon i en massa blekning...


Alien...

Åsså fick jag sitta i en sån här skojig värmemojäng! ;)


Fancy värre... ;)

Sen så slängde hon i en skumtoning som skulle ta bort gula pigment...


Skumt va?! (hahaha...)

Sen så fönade hon och fixade och TADA, jag har kort blond page!! =)







Jag är galet nöjd!!


Kommentarer
Postat av: Nette

Det blev jättefint!

2012-02-12 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0