Fräsh

Vissa dagar känner man sig extra fin, idag var en sån dag!

I morse när jag höll på att göra mig iordning så kände jag mig riktigt fräsh... När det var dags att sminka mig så slängde jag bara på lite grund, solpuder och maskara sen var jag nöjd. Jag älskar sånna dagar!


Skulle kanske ha fyllt i ögonbrynet där... =P



Lite smått ego ibland... =P

Fräsh var jag inte alls när jag kom hem efter träningen. Jag och Pillan körde 45 minuter Xycling och 30 min Elixia Shape (coreträning). Vanligtvis så brukar instruktörerna ha två (eller fler) "toppar" på spinningpassen men idag körde vi i ett kör. Musik med bra bas i på hög volym gjorde så att jag trampade på som en dåre. Linnet var kraftigt nedsvettat efteråt. Shapepasset kommer nog min stackars mage att känna av i morgon. Jag hoppas jag inte får alltför mycket träningsvärk eftersom jag ska träna med PT imorgon. Weeee, det ska bli så sjukt spännande!!! Gleder meg masser!! ;)


Helsvart på gymmet idag...

I lördags var det meningen att vi skulle laga fläskytterfilé här hemma, men så blev det inte. Då tänkte vi ta det igår istället, men det orkade vi inte. Så idag efter träning vart det lyxmat!


Helstekt fläskytterfilé med kantarellsås, broccoli och tomater!

Nu ska jag lägga mig och sova, jag har varit ovanligt trött idag. Mosig i huvudet och dåligt med energi. Jag skyller mest på vädret och lite på brist på sömn. Jag skippar morgonpromenaden i morgon för att jag tänker vakna pigg och utvilad! Natta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0