Home sweet home

Jag riktigt myser härhemma hos mamma och pappa!

Jag blev väckt klockan 8 av Pennie som kom in och pussade på mig. Så det var bara att vakna och kliva upp. Jag och mamma klädde på oss och gjorde oss iordning för en morgonpromenad. Jag hann gå max 50 meter innan jag måsta vända. Igår slog jag nämligen i min tå i sängen och det gör skitont. Jag trodde det skulle gå bra att promenera idag men det var helt omöjligt. Så jäkla onödigt, hoppas den mår bättre imorgon men som det känns nu så har den inga planer på att bättra sig...

Så jag gick hem och lagade frukost istället!


Naturell yoghurt med keso, bär och linfrön, en äggmacka, en halv grape och chaite!

Under dagen tog jag och mamma oss en tur ner på byn också. Där storshoppade mamma en ny dator och skrivare. Planen var att jag skulle hjälpa henne att installera den och föra över hennes bokföringsprogram. Det gick lättare än jag trott, piece of cake! ;)

Jag har också varit och hämtat ett paket som jag beställt från bodystore. Det innehöll bland annat shitakinudlar, swebars och ett proteinpulver med smaken cookies and cream. Can't wait to try it!! =)

Idag körde jag på mina mintgröna jeggings och matchande sjal. Jag tycker det är så kul med färger och har bestämt mig för att våga ha lite mer färgglada kläder. Varför har man mest på sig svart för? Det är juh skittråkigt i längden... ;)


Mintgrönt is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0