Kall morgontur

Det är inte så många normala som stället klockan 06:30 på en lördag och går morgonpromenad fast det är minus 15 grader... 

Fast jag har juh aldrig påstått att jag är fullt normal heller.... ;)

Jag kan faktiskt meddela att jag frös inte nånting. Eller jo, det bet lite i kinderna första 5 minutrarna innan jag hunnit gå upp lite värme. Hemligheten heter bra kläder! Höga ullstrumpor, ullunderställ, tunn fleece, mjukisbyxor, en varm jacka och såklart mössa och vantar! Sen är det bara att traska på! =)


Redo!!

Nu är det frukost som gäller, sen dusch och göra sig redo för att jobba 10-18. Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Lina med vin och tokerier. Det ska bli skoj! =)


Gröt med bär och massa annat tok, kiwi och te!! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men visst är det väl så, att det inte finns så mycket bättre sätt att börja dagen på?!

Själv är jag p åväg till Pace, tar promenaden sen, i dagsljus så jag får boosta lite solvitamin!! Ha en superfindag!!!

2012-02-05 @ 06:42:00
URL: http://tusilagoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0