Skeie ut

Råkade skeie ut idag...

Och vad sjutton betyder det undrar ni då? Jo, det betyder att man inte sköter sig speciellt bra. Idag har det råkat slunkit ner en hel del choklad, lomper och julmust i min mage. Attans, det var onödigt! 

Lomper är ett slags bröd som norrmännen äter mest till korv istället för korvbröd. Det är i och för sig inte så onyttigt(lomper består utav potatis, potatis flakes, dinkelmjöl, rugmjöl och salt), det är vad man fyller dem med som kan göra det farligt. Till lunch fyllde jag några lomper med philadelphia och gravad lax och till det åt jag sallad. Men sen så vart det juh ett gäng kvar så när jag kom hem från jobbet åkte några till ner. Dem fyllde jag med kanelsmörkräm = OSUNT!

Spelt = dinkel

Jaja, så kan det gå! Jag tror att de allra flesta människor har sånna här dagar ibland när det åker i endel skit. Nya tag imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0