Snöigt värre

Idag gick det riktigt bra att kliva upp 06:15!

Väckte Pernilla. kokade kaffe, slängde på understället och stack sedan iväg på en morgonpromenad. Nollgradigt men jäklarns vad det snöade! Vi såg ut som snögubbar när vi kom hem, och lilla Shira var dyngsur. Det var lite trögt i benen idag efter gårdagens löptur men det gick bra. Idag efter jobbet ska jag iväg och fixa naglarna så då är det skönt att ha avklarat dagens motion redan nu. Då kan jag slänga mig i soffan ikväll utan dåligt samvete!! =)

Provade en ny frukost idag, davosgröt. Jag blandade ihop 1 dl havregryn med 1 dl naturell yoghurt, 1 dl lätt kesella, ½ dl blåbär, några gojibär och såklart kanel. Sen ska det stå i kylskåpet över natten.


I kylskåpet

Betyget var väl sådär. Jag ska ge det flera chanser och då ska jag använda kesam vanilj istället för naturell kesella. Den norska vaniljkvargen är tusen gånger godare än den svenska. Den kommer jag att sakna!! Kan man frysa kvarg tro? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0