Long and lean

Ikväll har jag ingenting att skriva om känns det som...

Torsdag = torka golv och kaffeleverans på jobbet. Det är vinterferie (sportlov) här i Oslo och i stort sett alla har åkt till hytta, alltså fjällen. Det är lite att göra på jobbet även fast vi får varor. 

Efter jobbet blev det träning, ett pass som heter long and lean. Det är stretch- och balansövningar, riktigt skön timme men man känner sig lite som ett kylskåp. På sista övningen stretchade vi rumpan, när man ligger ner med ena benet bakåt och det andra vikt under sig. "Prøv å få pannen ned i gulvet" säger ledaren (det säger hon ofta under passets gång), det här är den enda övningen som jag faktiskt lyckas med det. Bara för att man lyckas mosa ner ansiktet i golvet så blir man skitlycklig och det känns som att man om en par, tre gånger ska kunna gå ner i både split, spagat och sätta fötterna på huvudet... 



Jag längtar tills på tisdag, när jag ska träna med personlig tränare. Åse-Line heter tjejen som jag ska få mig att svettas, jag tycker det ska bli superspännande!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0