Vilken dag

Wow, underbar dag!!

Vaknade utsövd och pigg, sjöng med i alarmsången och skuttade upp. Satte på kaffebryggaren, väckte Pernilla och avklarade 50 minuters morgonpromenad. Alltid lika skönt! Lyxade till det och tog bilen till jobbet, det tar ca 5 minuter. Jag fick 3 varulevereringar så jag hade det inte direkt tråkigt PLUS att jag jobbade med Victoria. Då är man garanterad ett par skrattanfall. =) 

Hem efter jobbet och prata lite i telefon med mamma. Byta om till träningskläder och iväg till Elixia. 40 minuters spinning och 30 minuters shape (mage och rygg), svettades som en gris! Kul kille som ledde passen, ett riktigt orginal! =P Hem, mat, dusch med peeling, smörja sig med babyolja, känna sig mjuk som en bebis, stretcha... Aaaah! Kanske ska ligga lite på spikmattan också?! 

Jag har varit på skitbra humör idag, jag älskar sånna här dagar. Sen att den fyllts med träning och bara god och hälsosam mat är också ett plus! 


Nästan löjligt nyttig middag...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad glad man blir av såna här inlägg :) du är en riktig glädjespridare du Madde! :)Hoppas även denna dag blir lika bra för dig!

2012-02-22 @ 08:26:43
URL: http://saramariatherese.devote.se
Postat av: Karin FitnessochHälsa

Middagen såg mycket god ut! Och nyttig!

2012-02-22 @ 16:50:36
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0