Gave & interiør

Idag har jag varit på mässa!!

I dagarna så håller gave & interiør sin vårmässa. Det är så sinnesjukt KUUUL att gå på mässa. I LOVE IT!! Jag och Kirsti har idag hunnit med inköp från Greengate, Pip, La praline, Saga form, Smak på bord, mm. Jag håller på att längta ihjäl mig tills varorna kommer. Det är så kul att fräscha upp butiken med nya varor.


Se på sjutton, en dagens outfit!!


Förra året stog det inköpare, det var coolare.. ;)


Kom hem med 2 nya bagar, en pip och en greengate!!


Även lite choklad smet med..


Tjoohoo!!

Om en timme ska jag hem till Kirsti och äta middag tillsammans med henne, Mette och Liz. De sista 2 är Kirstis väninnor som är här för att besöka mässan. De har också butiker liknande våra. Det ska bli trevligt! 

Några fler bilder från mässan kommer senare ikväll eller imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0