Internetproblem

Vad frustrerade det är när man inte har internet....

Under hela dagen igår så hade vi inget internet. Vårat fungerar inte för att det är en liten svart anslutningsplutt som gått sönder. Har försökt köpa ny men det är ingen som har en. Har kontakt med våran internetleverantör men dem är ganska svåra att hänvända sig till. Det superdumma är att jag måste in på deras hemsida och leta reda på ett kontaktschema varje gång jag ska skriva till dem. Även när de svarar på mitt mail och har frågor till mig så måste jeg till det där jäkla schemat. Så jäkla dumt om du frågar mig, nyss skrev jag i just deras kontaktskema att jag tyckte det var riktigt dåligt att jag inte kan svara på deras mail direkt från min mail samt att människan som svarat på mitt mail inte skrivit sitt namn. Så jäääkla oprofessionellt! 

Vi har ett gammalt uttag i våran vägg och det är så svårt att förklara hur det ser ut. Det hade varit tusen gånger lättare att skicka iväg en bild, men det kan jag alltså inte. Hoppas att de förstår mig ändå och att våran granne inte stänger av sitt internet under dagen.... 

Såhär ser vårat vägguttag ut:

Såhär ser den svarta grejen ut som man sätter in där:



Inte sååå lätt att förklara när man som mig är ganska oteknisk och inte har en aning om vad det heter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0