Koffein

Idag har jag bäljt i mig mängder av kaffe och te...

Ibland har jag riktiga koffeindagar, idag var en sån. Startade dagen med frukost och en stor kopp kaffe. Framme på jobb drack jag en kopp te, ett par timmar senare en enkel kanelsojalatte, innan lunch blev det ett stort glas te, efter lunch en dubbel espresso och innan träning en enkel espresso...


Dubbel espresso i pipmug!

För att kunna ha en chans att sova inatt så blev det ett spinningpass på 55 minuter. Trots mitt höga intag av koffein så var det ganska jobbigt och trögtrampat i benen idag. Dels så kan det bero på träningsvärken ifrån söndagen och gårdagen, dels berodde det på vikariens DÅLIGA musik. Det var en någorlunda bra låt utav 12? KASST!! Musik är så otroligt viktigt för mig när jag cyklar, en peppande låt kan få mig att orka hur mycket som helst!


Svettigt!

Trots ett "dåligt" pass så gjorde jag nog en ganska bra insats för svettig, det blev jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0