Om mig...

Jag...
Jag blir deprimerad om jag inte tränar. Jag vill ha minst 3 barn.
Jag blir ett monster när jag är hungrig. Jag dricker minst 2 liter vatten varje dag.
Jag tycker jag är snyggast i träningskläder. Mina favoritfilmer börjar med texten "based on a true story".
Gillar jag en låt kan jag lyssna på den på repeat i flera dagar. Jag gråter oftare när jag är arg än leden.
Jag tycker inte om att sova länge.
Jag blir på bra humör av att sjunga. Jag får bra självkänsla av att köra bil.
Ägg gör mitt liv lättare att leva. Jag dricker helst mitt kaffe svart med en skvätt osötad sojamjölk.
Jag älskar peppar! Jag tror på spöken. Jag är tidsoptimist, 5-10 minuter för mig är i verkligheten 20.
Om jag vann en miljard skulle jag inte sluta jobba.
Jag är en jävel på växelräkning. Jag förlorade oskulden på fredag den 13e. Jag schöjs av artifisiell jordgubbslukt.
Jag har aldrig varit i Thailand. Jag har varit i Dubai. Jag tycker att jag har snygga ben.
Jag skulle lätt kunna äta fisk varje dag. Min favoritchoklad smakar te. Jag är mycket sällan sjuk.
Getingar hör till det värsta jag vet. Jag dagdrömmer varje dag.
Jag...

Jag blir deprimerad om jag inte tränar. Jag vill ha minst 3 barn. Jag blir ett monster när jag är hungrig. Jag dricker minst 2 liter vatten varje dag. Jag tycker jag är snyggast i träningskläder. Mina favoritfilmer börjar med texten "based on a true story". Gillar jag en låt kan jag lyssna på den på repeat i flera dagar. Jag gråter oftare när jag är arg än ledsen. Jag tycker inte om att sova länge.

Jag blir på bra humör av att sjunga. Jag får bra självkänsla av att köra bil. Ägg gör mitt liv lättare att leva. Jag dricker helst mitt kaffe svart med en skvätt osötad sojamjölk. Jag älskar peppar! Jag tror på spöken. Jag är tidsoptimist, 5-10 minuter för mig är i verkligheten 20. Om jag vann en miljard skulle jag inte sluta jobba. 

Jag är en jävel på växelräkning. Jag förlorade oskulden på fredag den 13e. Jag schöjs av artificiell jordgubbslukt. Jag har aldrig varit i Thailand. Jag har varit i Dubai. Jag tycker att jag har snygga ben. Jag skulle lätt kunna äta fisk varje dag. Min favoritchoklad smakar te. Jag är mycket sällan sjuk. Getingar hör till det värsta jag vet. Jag dagdrömmer varje dag. 


Inspirerad av Egoina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0